Цифрова реальність банківської та фінансової сфери

Image
Коли клієнти переміщуються по банківському та фінансовому сайту, дзвонять в колл-центр, користуючись мобільними або інтернет сервісами, вони вивчають фінансові продукти, або послуги.

В ці моменти клієнти вирішують, чи задовольняються їх потреби, чи легко і приємно з банком та небанківською фінансовою компанією мати справу?

Так як у клієнта є більше можливостей та він більш мобільний.

Всі ці моменти і складають фактичний клієнтський досвід.
Досвід, в результаті якого клієнти хочуть мати справу тільки з цим банком та фінансовою компанією!

Для цього Банку, Небанківській фінансовій компанії необхідно використовувати цифрові технології, більш пильно вивчати клієнтів, щоб надавати фінансові послуги в потрібний момент.

Стати надійним посередником в процесі побудови взаємодії з клієнтами, бути соціально відповідальним, а також задовольнити потреби клієнтів зі зручному ефективному контролем фінансового та цифрового життя.
Image
Image
netinfo
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
issp
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
novikredyty
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Міжнародне бюро кредитних історій
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
cba
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
sloncredit
Image
Image
altbank
Image
Image
belinvestbank
creditcafe
tengebank
nbkr
Image
Image
☎️ +38 (067) 501-01-66
☎️ +38 (050) 523-56-46  
Bankir@banksinfo.kiev.ua
Digital@banksinfo.kiev.ua

2021 - Міжнародний Фінансовий Клуб «БАНКИРЪ»

Згода на обробку персональних даних
Дана реєстрація - згода може бути відкликана, шляхом подання відповідного на електронну адресу, заявою!